Nieuws
& blog
De inspiratiebron van Sandrine? Japanse manga!
Onze communicatieadviseur Jolanda Vos steekt graag de handjes uit de mouwen. Deze vrolijke fixer uit oerpolder-dorp Bant heeft niet alleen strategisch inzicht, maar is ook een ultieme verbinder.
5 tips om het aantal volgers op je bedrijfspagina te vergroten
Een groeiend aantal volgers op je bedrijfspagina is als een digitaal applaus voor je merk. Maar hoe zorg je voor een staande ovatie? Bij Flow Media weten we precies hoe je de harten (en likes!) van je publiek verovert.
Fixer, adviseur, verbinder en krentenbol-expert: dit is Jolanda!
Onze communicatieadviseur Jolanda Vos steekt graag de handjes uit de mouwen. Deze vrolijke fixer uit oerpolder-dorp Bant heeft niet alleen strategisch inzicht, maar is ook een ultieme verbinder.
Klantcase: campagne afvalscheiden gemeente Dronten
Bij het realiseren van een duurzame toekomst voor Dronten, wilde de gemeente een partner die hun visie niet alleen deelde maar ook kon vertalen naar actie. Het vinden van die partner begon met een pitch, waarin drie bureaus de kans kregen om ons te overtuigen van hun kunnen.
‘Waar al die ideeën vandaan komen? Uit mijn ‘mentale bibliotheek!’
Corinne Groenenberg is de oprichter en eigenaar van Flow Media. Corinne is letterlijk het brein achter de organisatie: ze staat bekend om haar vermogen om bliksemsnel unieke, doelgerichte en creatieve inzichten en invalshoeken uit haar mouw te schudden.
Moeilijk doen met Marleen
Corinne Groenenberg is de oprichter en eigenaar van Flow Media. Corinne is letterlijk het brein achter de organisatie: ze staat bekend om haar vermogen om bliksemsnel unieke, doelgerichte en creatieve inzichten en invalshoeken uit haar mouw te schudden.
‘Inspiratie kan altijd toeslaan. Grijp het moment!’
Of het nu onder de hete stralen van een vroege douche is, tijdens een nachtelijke excursie naar de koelkast of scootmobiel-ontwijkend op de fiets. De inspiratie van onze grafisch vormgever Melaney kent geen grenzen.
AI videocreatie en de revolutionaire rol van avatars, tekst, en ondertitels
In de dynamische wereld van digitale media evolueert ook videoproductie voortdurend. Met de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) zijn er veel nieuwe mogelijkheden gekomen in de creatie van videocontent.
De trends voor contentmarketing in 2024
Het voorspellen van trends is als het voorspellen van het weer. Toch doen we een poging om te vertellen wat je in 2024 kun verwachten in de wereld van de contentmarketing.
5 tips om doelgroepgericht te communiceren
Eenduidig en doelgroepgericht communiceren. Of dat nu voor je website, nieuwsbrief of social media is. Hoe je dat doet? Door het maken van een schrijfwijzer.
‘Ik doe liever geniale dingen terwijl niemand dat ziet’
Marleen Janssen is een echte verhalenverteller, Maar wel eentje met haar voeten stevig in de polderklei…
Hoe een logo en huisstijl ontstaat? We geven je een inkijkje!
Grafisch vormgever Melaney neemt je mee in haar creatieve reis naar de naam en het logo: Getijde.
5 tipsvoor een goede schrijfwijzer
Eenduidig en doelgroepgericht communiceren. Of dat nu voor je website, nieuwsbrief of social media is. Hoe je dat doet? Door het maken van een schrijfwijzer.
‘De meest onverwachte associaties leiden tot de creatiefste ideeën’
Zijn kunstmatige intelligentie
en automatisering serieuze bedreigingen voor de communicatiesector?
‘Nieuwe technologie? Ik wil er vaak meteen mee aan de slag’
Zijn kunstmatige intelligentie
en automatisering serieuze bedreigingen voor de communicatiesector?
Keep it simple
Anna Junge-Paprocka, vormgever & UX/ UI specialist Keep it simple Neem contact op Grafisch vormgever Anna is een echte beelddenker. “Mijn leven is één grote
Shinen met jouw stories: 5 tips!
5 tips! Shinen met jouw stories Neem contact op Wil jij je onderscheiden met jouw stories? Waar begin je en hoe gebruik je ze? Laten
5 tips voor arbeidsmarktcommunicatie
5 tips! 5 tips voor arbeids-communicatie Neem contact op Het begint met een sterk merk. Voor jouw product of dienst, én voor het werven van
Wat is het verschil tussen UX en UI?
5 tips! 5 ijzersterke tips voor de UX en UI van jouw website Neem contact op Een goede UX en UI op je website worden
Genomineerd en jarig!
Hoera feest Genomineerd en jarig! Neem contact op Yes, genomineerd voor de BKL award. Samen met Onze Kas en Roy Oostweegel maken we kans om
Maak het jouw lezer makkelijk! Schrijf B1 teksten.
B1 teksten Maak het jouw lezer makkelijk! Neem contact op Echter – beoordelen – beleid – nota – ontvangen – wijzigen – organisatie. Wat denk
Grafische vormgeving – 2022 wordt fantastisch
Grafische vormgeving 2022 wordt fantastisch! Neem contact op 2021 is nog niet achter de rug of alle regels van het grafisch vormgeven worden al over
IJzersterke interviews: 5 tips!
5 tips! Zo hou je ijzersterke interviews Neem contact op Een goed verhaal begint met een ijzersterk interview. Of dat nu voor je website, nieuwsbrief
Waarom je eigenlijk niet zonder communicatiestrategie kan
Een wat? Waarom je eigenlijk niet zonder communicatiestrategie kan (al is het maar een kleintje) Neem contact op Communicatiestrategie. Het klinkt altijd een beetje ingewikkeld.
Schrijven voor je doelgroep: 5 tips
Voor wie doe je het? Schrijven voor je doelgroep: 5 tips Neem contact op Hoe zorg je ervoor dat je website, persbericht of video blijft
Van niets naar 5 getekende offertes in 2 weken
Branding & online marketing Van niets naar 5 getekende offertes in 2 weken! Neem contact op Of we een website konden maken? Ja hoor, dat
Komkommertijd? Goed moment om op te vallen!
Komkommertijd Goed moment om op te vallen! Neem contact op Het is komkommertijd. Media-jargon voor de rustige zomermaanden, waarin er eigenlijk weinig te melden valt.
“Wat goed is hoeft niet van ver te komen.”
Lokaal inkopen “Wat goed is hoeft niet van ver te komen” Neem contact op Multicopy, LandelijkeMediaGroep en Flow Media brengen lokaal inkopen onder de aandacht
Klaar voor de praktijk!
Emma van den Hof Klaar voor de praktijk Neem contact op Een flinke slok van mijn koffie. Nog even rustig zitten en bijkletsen… en dan
Noem het beestje alsjeblieft bij de naam
Jeukwoorden Noem het beestje alsjeblieft bij zijn naam Neem contact op Realiseren. Het meest inhoudsloze en nutteloze werkwoord in de Nederlandse taal, naar onze onbescheiden