5 tips!

5 tips voor arbeids-communicatie

Het begint met een sterk merk. Voor jouw product of dienst, én voor het werven van nieuwe medewerkers. Ook dan is het belangrijk om op te vallen.

Met een ijzersterke vacaturetekst -gericht op je doelgroep – vind je de kandidaat die je zoekt. Hoe je het verschil maakt? Wij geven je 5 tips voor arbeidscommunicatie.

arbeidsmarktcommunicatie
1. Laat zien wat je in huis hebt!

Hoe? Formuleer je Employer Branding. Dat klinkt trouwens ingewikkelder dan het is. Stel jezelf de vraag: wat maakt jouw bedrijf anders andere bedrijven? Zet een sterk werkgeversmerk neer.

2. Job value

We gooien er meteen nóg een Engelse term in: Job Value Proposition (JVP). Waarom is jouw functie anders dan dezelfde bij een ander bedrijf? Zorg dus dat je het hart van je potentiële kandidaat een sprongetje maakt: deze baan wil ik.

3. Vertel échte verhalen.

Met tekst en video. Laat je medewerkers aan het woord. Waarom werken ze zo graag bij jouw bedrijf? Door de fijne werksfeer? Het type werk? Of door de mogelijkheden die ze krijgen?

4. Kijk met andere ogen naar je organisatie.

Wat voor jou de normaalste zaak van de wereld is, is dat voor een ander niet. Waarin kun je als medewerker het verschil maken?

5. Verleid!

Met bondige teksten en met mooi beeld.

IMG_7583
Social Media outsourceN

Ook een professionele uitstraling op social media? Wij regelen dit voor veel klanten.

 De tekstschrijvers en vormgevers van Flow Media helpen je graag verder! Lees er hier alles over.