Foto en Video

Mooie en doelgerichte video’s hoeven helemaal niet ingewikkeld te zijn. Voor Uitgekookt maakten we een bedrijfsvideo, voor het ziekenhuis in Lelystad een video om een vacature extra onder de aandacht te brengen, voor AMCS een mooie promofilm en voor Coloriet verschillende social media filmpjes om zijinstromers te trekken voor een nieuwe opleiding.

Social Media

Dankzij aansprekende portretten van werknemers van Coloriet geven we de zorgorganisatie een gezicht. We leggen de nadruk op de sterke punten: deskundigheid, eigen regie en onder andere vakvrouwschap. Medewerkers vertellen over hun passie en drijfveren. Het resultaat? Veel likes, aanmeldingen voor de opleiding en een positieve bijdrage aan het imago.

Sterke verhalen

Voor FlevoPost maakten we een 9-delige serie over het leven in de gevangenis. In het kader van ‘Show it, don’t tell it’ brachten we verschillende bezoekjes aan PI Lelystad, spraken we met gevangen, bewaarders, een geestelijk verzorger, casemanagers en waren we aanwezig bij een training van Dutch Cell Dogs. Het resultaat zijn 9 aansprekende verhalen met nieuwswaarde.

Publiciteit

Voor FlevoPost maakten we een 9-delige serie over het leven in de gevangenis. In het kader van ‘Show it, don’t tell it’ brachten we verschillende bezoekjes aan PI Lelystad, spraken we met gevangen, bewaarders, een geestelijk verzorger, casemanagers en waren we aanwezig bij een training van Dutch Cell Dogs. Het resultaat zijn 9 aansprekende verhalen met nieuwswaarde.

Webteksten

Voor FlevoPost maakten we een 9-delige serie over het leven in de gevangenis. In het kader van ‘Show it, don’t tell it’ brachten we verschillende bezoekjes aan PI Lelystad, spraken we met gevangen, bewaarders, een geestelijk verzorger, casemanagers en waren we aanwezig bij een training van Dutch Cell Dogs. Het resultaat zijn 9 aansprekende verhalen met nieuwswaarde.

Ontwerp

Voor FlevoPost maakten we een 9-delige serie over het leven in de gevangenis. In het kader van ‘Show it, don’t tell it’ brachten we verschillende bezoekjes aan PI Lelystad, spraken we met gevangen, bewaarders, een geestelijk verzorger, casemanagers en waren we aanwezig bij een training van Dutch Cell Dogs. Het resultaat zijn 9 aansprekende verhalen met nieuwswaarde.

Workshops

Voor FlevoPost maakten we een 9-delige serie over het leven in de gevangenis. In het kader van ‘Show it, don’t tell it’ brachten we verschillende bezoekjes aan PI Lelystad, spraken we met gevangen, bewaarders, een geestelijk verzorger, casemanagers en waren we aanwezig bij een training van Dutch Cell Dogs. Het resultaat zijn 9 aansprekende verhalen met nieuwswaarde.

Journalistiek

Voor FlevoPost maakten we een serie over de uitbreiding van Lelystad Airport. In het kader van ‘Show it, don’t tell it’ brachten we met Dura Vermeer onder andere een bezoekje aan de gloednieuwe start- en landingsbaan. Het resultaat? Een aansprekend en toegankelijk achtergrondverhaal met nieuwswaarde.

Advies

Voor De Culturele Haven gaven we een boost aan de communicatie. We gaven advies en ondersteunden het team. We maakten de website up to date, startten social media pagina’s op en lanceerden een on- en offline campagne. Ook begeleidden we de productie van diverse middelen. Het doel? Dat de kersverse communicatiemedewerker vanaf dag 1 met focus aan de slag kon.